29 Oct Tarczyn
Od 1967 roku
Tarczyn to klasyczna marka obecna na rynku od 1967 roku. Rozpoznawana przez 95,2% konsumentów na rynku. Ceniony za niezmienny, esencjonalny smak, klasyczną, szklaną butelkę. Teraz dostępny w nowej odsłonie, wyłącznie dla gastronomii.
Zalety w skrócie:
- Wysoką techniczną jakość produktu
- Stabilność i przewidywalność profilu smakowego
- Dobrą relację ceny do jakości
- Klasyczne, najbardziej lubiane przez Polaków smaki – pomarańcza, jabłko, czarna porzeczka i czerwony grejpfrut – wyraźne, esencjonalne receptury – zmniejszenie ryzyka straty zapasów
- Format wygodny do przechowywania, foremne opakowanie ułatwia ustawienie w magazynku – oszczędność przestrzeni magazynowej
- Optymalna pojemność 2L to podzielne porcje 8 x 250 ml lub 10 x 200 ml – brak strat
- 12-miesięczny termin przydatności do spożycia, mimo że nie zawiera konserwantów.
- Możliwość szczelnego zamknięcia opakowania (zakrętka) – ułatwione przechowywanie i mniejsze straty.
- Zużyte opakowanie łatwo zgnieść zmniejszając kubaturę odpadów – niższe koszty wywozu
- Pełną realizację norm:
HAACP
PN-EN ISO 9001
BRC FOOD (British Retail Consorcium Global Standard)
jabłko – cena za sztukę (2L) – 4,99 PLN pomarańcza – cena za sztukę (2L) – 6,29 PLN
cena za karton zbiorczy (6 x 2L=12L) – 29,94 PLN cena za za karton zbiorczy (6 x 2L=12L) – 37,74 PLN
Karton 2L – minimalna jednostka zamówieniowa 6 x 2L
Smaki – czarna porzeczka, czerwony grejpfrut
– cena za sztukę (2L) – 4,99 PLN
– cena za karton zbiorczy (6 x 2L=12L) – 29,94 PLN
Karton 2L – minimalna jednostka zamówieniowa 6 x 2L.